söndag 14 augusti 2011

Var på auktion igår...



Och det blev mattrasor, 2 lådor.
Karta över min hembygd och härliga skolplanscher. Fick även med en plansch med skomakare och smed.
Det jag blev lite purken över var väl att den vanliga uppköparen var på plats... Men, men, de ska väl leva på något också...
Men nu är det kört för min del känner jag. Inga mer skolplanscher eller tavlor. För jag har ett litet hus, och nu är det faktiskt fyllt med planscher i nästan alla rum ;)
Idag får vi se om det blir en snabb sväng på loppis i byn, har inte bestämt mig än :)

1 kommentar:

  1. That's why you didn't answer the frikkin' phone! Och jag som ringde, och ringde och ringde...

    Vad fick du ge för härligheterna? Jag har faktiskt köpt lite mattrasor själv och komponerat ihop de mest styva grytunderlägg som tänkas kan!

    Kyss (fast inte nu, har munsår)
    /Josefin

    SvaraRadera