fredag 26 augusti 2011

Häromdagen var jag och yngsta i familjen på utflykt till storstan- Umeå
Syftet till att åka dit var väl mindre roligt, mamografi och ultraljud, eftersom vi har mycket cancer i släkten.
Men med lätta steg gick vi ut från sjukhuset, phu!
Men vi hann med två svängar ner på staden :)
Hittade två affärer som jag ska besöka igen när tillfälle ges (typ om ett eller två år ;) De låg bredvid varandra.
Mosaik, innehåller nötta fina vita saker. Och den andra affären sysslar med fairtraide.
Avslutningsvis åkte vi om till min gamla häst och tog kort på den lilla donnan, som numer torde vara i min ålder... 32 år.
Det är helt otroligt... Nu har vi en häst som är samma ras och ser nästan likadan ut som Sotis gjorde i sina glansdagar. Och nu är det mina barn som rider på sin lille Prille :)
Time flies!

1 kommentar:

  1. Jag ska till NUS om någon vecka, men tror inte jag hinner mer än in dit och så hem med buss igen. Men det vore roligt att hinna med lite stadsbesök också.

    SvaraRadera