måndag 25 juli 2011

Igår kväll


var hela familjen på Skråmträsk kvarn och fikade på caféet. Supermysigt!
Men det kanske var för det trevliga sällskapet, det tror jag :)
Det var nämligen min svägerska Vita hjärtan på tråd och hennes familj som joinade oss.
Jag får en helt magisk känsla i kroppen när jag ser att man kan handla nymalet mjöl av dem och ekologiska teer, choklad och annat gott. Tokbra!
Hittade mina idéer till födelsedagsbarnen som fyller under denna veckan. Min äldsta syster och min fars sambo. Tycker det är extra skoj när man hittar något lite annorlunda, men trevligt.
Jag får visa sedan vad det var :)
Och kolla in vrålåket som var parkerad utanför... T.o.m. jag skulle lugnt kunna skaffa en moppe om den var så här häftig :D. Känner lite längtan efter min mörkblå push dakota som jag körde i min ljuva ungdom, ingen skönhet. Men men... Nu för tiden är jag mindre brydd över vad andra tycker och tänker, skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar