tisdag 17 augusti 2010

Drömmar...

Jag har sååå mycket att glädjas åt. Och jag lever min dröm som jag skrev i ett tidigare inlägg.
Men vissa drömmar har jag svårt att ta steget till att uppfylla! Och jag grämer mig över detta.
Det är inte ett dugg svåra drömmar egentligen. Jag måste bara ta steget.

Jag har ju en underbar familj som absolut stödjer mig i alla knasiga idéer. En mer underbar karl skulle jag aldrig kunna hitta. Vi är en :) Och härliga ungar som är helt otroligt underbara!

Har tagit ett steg i rätt riktning med drömmar, men har en tendens att lyssna för mycket på andra och bli osäker. Men första steget går inte att göra om nu och det är suvvä.

Blir man mer osäker när man blir äldre? Eller har man fått vett och vet vad som kan gå åt skogen?
I så fall är det på tiden att jag blir yngre igen :) I need a f-cking kick in the ass!





2 kommentarer:

  1. Här kommer en "kick" från mig!! Underbart att du tagit tag i dina drömmar.... hmm är så nyfiken på vad det är?!:) Stort LYCKA TILL från mig!

    SvaraRadera
  2. Jag är också nyfiken!
    Men underbart låter det, du klarar det bruden!

    SvaraRadera