tisdag 3 augusti 2010

Resväska och undervisning
















När vi var på loppis i byn Hej hittade jag en resväska. Måste ju ta inspiration (stjäla idéer från secondhandmamman) från kompisar :) den är nu fylld med leksaker här i köket. Det har ju en tendens att fyllas med barnens (och mina) saker här nere, de vill inte stanna uppe...




















Så här är foton från Hej.

De här böckerna hade många delar. Men jag ansåg att dessa var bland de bästa!

Vårt dagliga liv.

Vad skall jag göra?

De innehöll allt från en gammaldags men ganska utförlig introduktion om män och kvinnors nedre delar till hur man skulle göra vid pensioneringen... Det blev inget köp. Det enda jag känner jag skulle ha är väl i så fall pensionsundervisningen :D

2 kommentarer:

  1. Den blir inte vitmålad resväskan??:)

    Kommer att försöka ta mig, barnen och kanske mamsen till loppisarna i....glömmer jämt bort vad det heter.. ja där ni var, där du köpte provdockan!!! Vill du haka på så säg bara till! Åker till Norsjö i morgon bitti (onsdag!) Är vädret bra och ungarna glada... så åker vi kanske redan i morgon till loppisarna! Jihoo!! Hoppas det står något fint där och väntar på mig!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild på erat hus. Duktig du är! :)

    SvaraRadera