fredag 20 augusti 2010

Pynt

Jag har ju grejer om jag tänker efter...
Att det är en klädnypa på denna "korg" bryr mig inte så värst mycket. Det har ju med en slags tvätt att göra, eller hur?

Durkslaget fyndade jag på hembygdområdets loppis i sommar. Det var några barn som stod vid ett loppisbord. De hade flera roliga gamla burkar och detta durkslag. När jag såg det blev jag helt till mig! Jag sträckte mig fort som fasiken mig snett över bordet, över en äldre farbror som stod bredvid! (Men jag bad om ursäkt att jag sträckte mig :)

Hur mycket jag fick ge..?
15 riksdaler!



Nu vill jag ha ett litet tips!
Hur i hela friden gör man för att inte ta åt sig av allt negativt som sägs egentligen?
Ibland behöver det inte ens sägas särskilt negativt, men har nog en inbygd förmåga till att ta illa vid mig.

1 kommentar:

  1. När du vet svaret på de sista raderna vill jag också lära mig! Vi får försöka peppa varandra till vidare :) Puss på dig stumpan!

    SvaraRadera