tisdag 24 augusti 2010

Spegel, spegel på färgen där...



När vi flyttade in i vårt gamla hus så hade farbrorn som haft det tidigare lämnat en hel del saker. Och det var riktigt kul att gå på skattjakt i det nya hemmet :)

Här har vi en favorit som hänger i hallen på nedervåningen.



Mitt val när vi flyttade in var att måla hallen grön. Det är en härlig och välkomnande färg tycker jag. Den tidigare fägen var isblå, så tyvärr kändes det väldigt kallt när man kom innanför dörren. Det var även den isblå färgen i köket på köksluckorna...


Jag bjuder på en (h)ärlig bild från målningen!

Till mitt försvar måste jag få säga att jag faktiskt var gravid med nr2, jag kunde nog ha kastrerat min karl med mina bara händer. Hormoner, njaa, det kan ha förekommit lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar