torsdag 12 augusti 2010

Romantik på hög nivå!

I dag är det 4 år sedan vi förlovade oss, jag och min karl. Ungefär 2 månader innan vårt andra barn skulle komma till världen :) men hon kom en månad tidigare.

Jag skulle ta romantiska bilder när vi skulle äta en härlig middag med våra barn, syrran och hennes familj. Kameran kom med, inga batterier som var laddade...

Därför bjuder jag nu på min StigHelmer frilla...

Samt en lite grej jag råkade ha sönder igår morse när jag skulle klippa mina klor till tånaglar...

Min syster tycker att jag kanske borde ta ett fotbad innan jag bryter sönder nästa nagelsax.
Kanske det kanske ;)

Förresten, käre sambo/fästman/gullegris, Jag älskar dig så j..la mycket. Aldrig trodde jag att jag skulle ha sån tur att träffa dig. Och tack för att du gett mig världens finaste ungar :)

1 kommentar: