tisdag 22 mars 2011

Fler koppor och fynd

Denna vecka skulle innehålla en hel del skojjiga händelser för min äldsta dotter. Men nu är det hennes tur att få vattkoppor. Jag tycker fortfarande att det är bra att det kommer igång såpass nära inpå yngsta dotterns "sjukdomstid". Men det skulle vara en hel del avslutningar både i simning och volleyboll. Dessutom ett kalas som hon missar... Tyvärr!
Igår var jag och yngsta dottern på secondhandbutiken i samhället. Jag hade fem riksdaler med mig. Och se på klåån, visst hittar jag något som jag ville ha :) Det brukar ju vara så...
En femma för denna härliga bok!

Kolla in skallran, jag minns att jag sydde en gul sådan till min äldsta när hon var bebis. Finns riktigt härliga figurer i denna bok.


Nu:
- Baka bullar, order från kidzen
- Avfrosta frysen
- Under dagen börja prov-sy en sommar klänning till mig själv




1 kommentar:

  1. Åh, det var ett riktigt fynd! Kul att det fortfarande går att göra sådana.
    Tråkigt med vattkoppor, hoppas det blir lindrigt.

    SvaraRadera