söndag 6 mars 2011

Mode..?

Jag är nog inte mest känd för att bära de mest hippa, coola och sexiga kläderna... (Ett exempel var ju t.ex. idag när vi stegade in på Frasses i våra hö-hämtarkläder. Jag var inte mitt snyggaste jag, det erkänner jag. I mina stora skoterskor, gamla brallor med målarfläckar, pösig mössa och täckjacka. Det var vid två bord som det skrattades och pekades... Är det något, så är det just det jag inte tål! Jag stirrade tillbaka tills de märkte väl att jag såg hur de pekade och fnissade).



Men här klämmer jag in två nyinköpta plagg som jag gillar skarp. Kommer förmodligen att ha dessa en hel del till sommaren :) Kjolen är ganska kort, men jag kommer att ha tights eller strumpbyxor under, bara lugn ;)


Idag blir det inget joggande, jag är helt slut efter 5 timmars hökörning. Totalt slut!


Har sett solsidan, och insett hur mycket skit människor snackar om varandra, USCH! Kan se mig själv i den fattiga tjejen som det handlar mest om. Just att hon tillslut kanske kan snäsa ifrån, men måste gå tillbaka och hämta cigaretterna... Typiskt! Om jag snackar skit också!? Jag önskar att jag kunde säga NEJ. Jag mår illa när jag ser en del av avsnitten, men det är nog mest för att det är en del av verkligenheten helt enkelt.
Andra halvan av dagens avsnitt var bättre, ni vet, när han insåg att han ätit en bajsmacka, HA HA HA!

Oj oj, klockan är över 20.30 och jag är supertrött. Nu blir det onyttigt fika (jag åt ju havregrynsgröt imorse) till kvällen, Godnatt!

Visst ja, är det någon som känner sig manad kan ni komma och hjälpa till att lasta av några ton hö hos oss på förmiddagen ;)

1 kommentar:

  1. Hallojsan!!

    Så kul att du tittade in på mon blogg så jag hittade hit! Vad duktig du är på att skriva..gillar sånna bloggar jag!!

    Solsidan är så bra för att man känner igen sig i det mesta..även om inte alla karaktärer är som en själv så känner alla någon som är så!!

    Ha en härlig kväll!! Kram Sanne

    SvaraRadera