söndag 20 mars 2011

Söndag med grodor

Och min jobbarhelg är snart över... rättare sagt imorgon kl 11.45 :)
De som känner mig vet att jag kan få mina grodor att hoppa ut ur min mun, jag brukar kalla dem paddor ibland också. Ibland önskar jag att det bara kunde vara lugnt med mina kommentarer och "Ally McBeal"-bilder i min skalle ;)

I fredags råkade jag öppna munnen igen. Detta resulterade i något som jag nu undrar varför jag skulle vara stöddig och säga.

En arbetskollega till mig ska gå ner 14 kg. Ok, tycker jag. Men detta ska ske innan sommaren säger hon! Ooops, tycker jag.
- Ja, ska du gå ner 14 kg innan sommaren, då faanimej jag ha magrutor innan jag går på semester.
Vi skakade hand och jag kände mig störtsäker. Tills jag börjar fundera på hur jäkla mycket jobb det måste krävas av mig, oj oj oj!
Men, sagt är ju sagt. Och jag ska bannemig inte bräckas av kollegan, NO WAY!
Nu jädrar ska det bli av!


Det här är nog inte jag i mitten av juni...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar