tisdag 8 mars 2011

Jaha...

ska jag klämma till med ännu mer löften som jag antagligen inte kommer att hålla..?
Näää, jag kommer att hålla dem denna gång, I promise ;)
Så dessa är dagens löften:
- Jag ska bli en bättre morsa, snällare och mer tolerant. Jag är faktiskt lugnare nu än tidigare, men jag måste bli bättre, så är det bara.

- Jag ska sluta svära. (Good luck! sa min sambo när jag nämnde det... Jag är en sådan person som svär vartannat ord :/ Det är några stycken som tycker att det låter groteskt att en kvinna svär så mycket, eftersom vi ska vara lite finare eller något sådant...)



Hade tänkt se ett program på TV kl 21. Men det var visst en viktig hockeymatch just ikväll, men mitt program går ju i repris någon gång. Läste bara i tidningen vad det handlar om.


Märker nu att det finns flera avsnitt jag kan se på kanal 5 play. Det ska jag göra en vacker dag när jag inte har skallebang som hotar att spräcka min skalle!

Nu kallar Iprenmannen på mig, sängen och en sövande ljudbok :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar