lördag 5 mars 2011

Uppdatering


Det har hänt en hel del under denna vecka som jag aldrig kommer att glömma...

På mitt jobb har magsjuka florerat extremt mycket, huvvaligen! (Och jag som jobbat hela veckan i det).

Men det absolut värsta är i allafall det som hände i torsdagskväll: Ett hus, ca 1,5 kilometer från vårt, brann ner till grunden. Mannen som bodde där klarade sig ut utan några problem. Men bara tanken att han står utan någonting... Allt är borta! Tänk så fort det går. Jag körde förbi 20 minuter innan... Oj, oj, oj, fruktansvärt. Men tack och lov att han klarade sig.

Under veckan har jag sprungit 2 ggr ovh varit ute vare lunchrast för att lufta lungorna. Så tränat har jag ju gjort :)

Idag har det blåst ordentligt, men samtidigt varit underbart soligt. Så på förmiddag och mitt på dagen var det pulkrace i en backe, ca 4 timmar!

Sedan, efter vi ätit middag tog jag och syrran varsin häst och drog i väg på en ridtur, underbart!


Imorgon ska jag ha bilder och visa kläder jag beställt, jag diggar kjolen helmycket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar