måndag 21 mars 2011

Groda nr 2, eller?


Ännu en sak har planerats idag :) Pratade med en arbetskollega (en annan än den som skulle banta) som sa att hon inte ville ha sin plats i vårruset i Umeå.

- JAG VILL! skrek jag. Jag vill, jag vill, jag vill!
Kollegan tyckte att det var mycket bra, att hon slapp.

Kan man ha sådan tur att man kan få följa med ett gäng och gå/springa/lunka/flåsa sig fram i Umeå den 31 maj? Hoppas, det gör jag.
Har funderat på detta i ca tio års tid. Men har aldrig tagir mig för att höra med andra om de vill springa med mig.

Hörde att man kunde få en fikakorg efteråt om man var mer än 5 eller 6 stycken i ett lag. Och det lät ju inte så dumt heller :)
Håll tummarna så att jag får hänga med!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna stenhårt!
    Vad du är modig om du ställer upp :) De som varit dit har sagt att det brukar vara en jättetrevlig dag!

    SvaraRadera