torsdag 10 mars 2011

The worst bloggerschk ever!

Hela dagen har spenderats i Umeå.
Det tråkiga på vägen ner till staden var att mina skivor på ljudboken tog slut- panik! ;)


Annars gick resan bra, mycket ren efter vägen... Men jag är faktiskt inte en av de personer som svär över både renar och samer och kör som en galning när det står en bunt renar mitt på vägen! Det finns verkligen stolpskott som kör bilar... Hmm.



Tack vare kommentarer på förra inlägget hann jag se att Ohlssons tyger fanns på Ersboda också :) då slapp jag åka in till stan på en gång. Det blev Björnvägen på Ersboda: Ohlssons tyger, Skokanonen och Godishuset. Här nedan ser ni dagens fynd till äldsta tjejen. Et par gummistövlar som kostar 180 kr, men var nedsatta till 90 kr! De var dessutom nyinkomna... De var för halva priset för att det var en liten bula på vänstra stöveln som inte ens syns. Alltså en extra lite gummiplupp, ca 0,5 cm i diameter. Helt otroligt tycker jag och bruttan tycker också det :)
Snygga visst!

En svängom till lassa och mötet där.

Tog mig en tur ned till centrum där jag hittade det småtingeltangel jag skulle hitta ;) Ska berätta om detta någon annan gång...


När jag gick i stan såg jag en trevlig, men skitliten affär, Art & Eco. Jättehäftiga retroklänningar och kjolar! Dyra, men fina.

Skulle just ta upp kameran ur väskan och fota lite men kommer ju ihåg att jag tömt ut en massa saker i bilen innan jag gick, suck. Alltså ingen kamera med mig.
Känner mig lite töntig när jag fotar till bloggen. Oftast blir det en hastbild (alltså inget bra) för att jag just känner mig lite fjantigt obekväm.

Och vad finner jag när jag kommer tillbaka till bilen..? Jo, att jag haft kameran i min handväska ändå, Ååååå! ;)



Will I ever be a good bloggerschk?

1 kommentar:

  1. Ja det är inte lätt alla ggr *fniss*
    Men stövlarna var vilket som urläckra!
    Alldeles sommar söta ;)

    God natt och sov så gott =)

    SvaraRadera