söndag 30 januari 2011

Helgen

har varit jobb, jobb och jobb...
Min "helg" började i torsdags kl 16- 21, Fredag 15-20, Lördag 6-16.45, Idag Söndag 7-12 & 15-20. Min jobbarhelg slutar inte förrän imorgon (6-) 15! Jag brukar vara ganska hängig dessa måndagar efter min 5-dagars helg. Men, men jag ska inte klaga för mycket, jag har ju ett jobb...

Imorgon skulle jag ju kunna lägga mig på min timmes-lunch, men det går ju inte". Eftersom jag slutar kl 15 så har biblioteket stängt då. Jag har nämligen blivit helt besatt på detta med ljudböcker!
Galet besatt! :) Det är underbart att lyssna till när jag stickar just innan jag somnar.
I vanliga fall när jag inte lyssnar så poppar alla idéer och lite till upp i skallen just när jag ska varva ned, typiskt mig. Men när jag har ljudboken måste jag verkligen koncentrera mig, helt perfekt rogivande men spännande :)
Rekommenderas skarpt!

Imorgon ska jag kanske erkänna vad jag shoppat, utan att verkligen behöva det! Men det var ju så inspirerande. Egentligen inget märkvärdigt, men ändå... :)

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar