söndag 16 januari 2011

Vilken tabbe!


Hade för en gångs skull handsprit och ytdesinfektion eftersom min yngsta hade kräkts i onsdags. Jag hade ju dessutom ställt flaskan (öppen) ovanför tvättmaskinen. När denna centrifugerar så faller saker i golvet...

Denna lilla flaska hade då landat i tvättkorgen som var full med smutstvätt. Flaskan blev tom innan jag märkte detta. Men HEJA Erika!

Dessutom satte magsjukan igång igen fredagkväll för yngsta. Några timmar senare låg det andra barnet, några timmar senare låg jag...

Uschan buschan!


Men min karl kanske klarar sig, eftersom det var han som tvättade under gårdagen. Han sa att han blev full bara av ångorna som kom upp från tvättkorgen!


1 kommentar:

  1. Åhh!!!!! Hoppas ni mår bättre idag! Själv så.. ja du ser bilderna på A på bloggen...vattkoppor!! Det var verkligen inte tänkt att vi skulle ses denna helg!

    Krya på er!

    / Linda

    SvaraRadera