söndag 9 januari 2011

Vilken härlig dag la la la la...

man blir härligt glad ha ha ha ha! ( Ni vet, den där gamla låten)



Brukar tänka på hur jag behöver käftsmällar för att vakna upp ur grubblerier eller liknande.
Jag menar: jag fastnar i något tänk om hur saker och ting kan kännas omöjliga, träffar sedan någon som är arbetslös, bilen har havererat, de har stor vattenskada i deras hus... m.m. Och det jag skrev nu gäller EN människa som jag menar specifikt. Kunde räkna upp fler saker mot det negativa planet som denne råkat ut för, men det kan ju räcka med det jag tog upp nu.
Jag satt bara och gapade när han berättade om detta.
Det är tur att personen ifråga är positiv, men frågan är ju hur länge en människa pallar!?

Men just när det blir tal om sådant blir jag sååå tacksam över det jag har!
För det brukar ju oftast finnas något människor ska klaga över. Det spelar ingen roll vad det är riktigt, men alltid brukar någon skitsak vara negativ över. BLÄ för det!

I allafall, idag, träffades vi några stycken som inte träffats så mycket alls, men guud så trevligt det var!
Själv är jag lite folkskygg och tycker det är lite jobbigt att ta sid iväg till någon för att hälsa på. Men när jag väl tar mig iväg är det ju jättetrevligt.
Så jag bjöd in personerna till mig nästa gång... måste bara komma på någon bra att bjuda på :)

Citat från idag är:
"Mummelbralla"
What!? undrade jag.
Det är ju precis som cameltoe... Du vet, läpparna rör på sig men du hör inget ljud!
HA HA HA!

Tack för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar