måndag 31 januari 2011

Måndag


Har äntligen arbetat min "mördar-helg", tack och lov! Nu har jag ledigt i dagarna tre :)

Här kommer en härlig bild på vad jag inhandlat, ni vet det onödiga, men ack så roligt. Så om det är skoj kan det ju inte vara såå himla onödigt. Jag kunde bara inte låta bli att köpa dem, de ser ut att passa som knästrumpor till mina barn. Det är en idé som jag har.

En annan idé är denna



Skulle vilja prova på att göra ett litet lapptäcke av dessa färger, tror det skulle bli superläckert!

Men som sagt, jag har ALLTID för många idéer som jag tänkt göra och förverkliga. Men det är ganska typiskt mig att inte slutföra saker. P.g.a. att jag har ett uselt humör utimellan (oftast om ni frågar min karl ;) samt mitt tålamod som tryter ofta och att jag just har FÖR många idéer... Tålamodsträning och självkänslan upp?
Mmmm, kanske det.
Nu, lägga sig och njuta av fortsättningsboken: Invandrarna.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar