tisdag 18 januari 2011

Hölle!

Som man skulle ha sagt på tycka, om jag nu kunde det. Men det kan jag inte ! (Har googlat)


Jag kan inte:


- Få mina barn att känna sig trygga i samhället


- Vara/ bli smart, jag var nog född rentutav tokjä-la dum


- Bli snygg, har inte varit i närheten av det och kommer aldrig att bli. Tar ett citat från vad en vän sa till mig för ca 15 år sedan: Du är ju söt Erika, men jag, jag är snygg!


- Kan inte laga mat eller baka


- Har inte tålamodet till att tillverka något bra eller fint eftersom allt bara blir skit i slutet.


- Har ingenting bra att erbjuda!


- En en jävligt dålig smak på precis allt.... Stil, kläder, bil, hårfärg.... Ja, allt är riktigt BLÄ!


- Vågar ingenting, är en riktig fegis.


- Har inte heller fötts med den verbala gåvan i form av att kunna formulera sig bra varken i tal eller skrift.


- Är förb. trög på alla sätt och viss. Trögtänkt och seg när jag arbetar.


Jag kan fortsätta i evighet...





MEN!


Jag vet en sak som jag kan i alla fall!


Att hata mig själv riktigt ordentligt!




This is me, on a really fu**ing good day!

3 kommentarer:

  1. Nämen asså nu blir jag frb?=()?=?)?=!!!!! Du har ju massor att ge!! Och kan hur mycket som helst!! Nu är du bara hård mot dig själv! Men jag förstår dig, för stundvis tror jag alla kan känna igen sig i det du skrev - jag kan det i allafall!! Inte känner man sig så lyckad varje dag man kliver upp!! Men något bra måste ju det ju finnas hos mig brukar jag tänka...! DU ERIKA är en störtskön tjej, snygg som få, har alltid ett bra och dräpande kommentar som får oss andra att ligga i lä! Du har humor, mod, fina barn, en karl som älskar dig precis som du är och bakar himmelskt goda pajer och mat! Så de så! Vågar ingenting?? Jag tror jag dööör!! Du har ju gjort massor!! Tagit tag i din dröm att rida på den där farmen, ställt ut fina syalster på Medan, studerat, skaffat häst... ja jag kan fortsätta i EVIGHET men jag hoppas redan nu att du förstår vart jag vill komma. DU är en fantastiskt bra och fin människa som vi fått turen att få lära känna!!

    Puss på dig!

    / Linda

    SvaraRadera
  2. Va inte sån.. Du är en underbar kompis! Det är värt mycket för mig!

    SvaraRadera
  3. Linda sa det så himla bra, så jag känner mig helt rörd för tillfället! Vackert skrivet och jag instämmer i allt!
    Du är omtyckt precis som du är! Våga inte ändra din personlighet, för då blir jag ARG ;)
    Förhoppningsvis ses vi på söndag, om M kommit ihåg att nämna det?

    SvaraRadera