onsdag 19 januari 2011

Smått och gott

Gårdagens inlägg visade mina innersta känslor. Jag är ALDRIG nöjd med mig själv. Det är ALLTID för lite timmar på dygnet...

Idag var jag och letade presenter till min käre sambo. Hittade en som jag är nöjd med, men det är bara en lite grej. Den andra saken jag tittade på var en provmånad på gymet...
Men jag blev tvärsnål när jag såg hur mycket endast EN provmånad skulle kosta: 550 spänn!

Fy fabian!

Då klämde jag ur mig på jobbet:

" Då bresar jag hellre upp mig och låter honom arbeta ett tag, JAG får väl offra mig lite..."

(Och om jag ska fylla in mer på gårdagens skit-Erika-lista så blir det väl ett citat från en gammal pojkvän: " Du är ju som en döfisk i sängen Erika!" Och joo, vi var tillsammans ett tag till efter detta... konstigt nog.
Nåja...
Mitt tips idag måste helt klart bli: ljudbok.
Alla här i världen har väl lyssnat på en ljudbok? Men inte jag. (Joo, om teskedsgumman räknas då...)

Jag lånade en bok förra veckan och var helt begeistrad!
Och det var toppen, jag blev avslappnad och kunde "läsa" en bok samtidigt som jag kopplade bort alla jobbets måsten och äntligen kunde sova, underbart.

Så idag var jag och lånade en ny bok :)

Hoppas den är så bra som jag hoppats på!


1 kommentar:

  1. Har oxå vart på bibblan! Bla boken Lev enkelt och en massa "röj och rensa" böcker!! Är bara så less på allt här hemma och att livet har för få timmar, precis som du skrev. Känner att det är dags för förändring!!

    Lycka till med ljudboksläsandet! Hoppas den är riktigt bra!

    /Kram Linda

    SvaraRadera