måndag 21 februari 2011

Måndag

Har jobbat större delen av dagen, så särskilt mycket myspys har det inte blivit.
Men en härlig lunchpromenad blev det, lovley! Extra härligt när jag slipper frysa ihjäl i ca - 30! :)


Har skrivit upp ett schema för veckan...

Måndag: LunchPromenad

Tisdag: Körning av Pålle och simma med dotter på kvällen

Onsdag: Rida Pålle

Torsdag: Styrketräning- arm, axel och mage

Fredag: Körning Pålle

Lördag: Ridning Pålle

Söndag: Körning Pålle. Styrketräning- ben


Tror ni att det kommer att hållas?
Läste någonstans att man oftast går ut för hårt och på så sätt tröttnar snabbt på träningen. Det tror jag stämmer. Och jag är nog ett levande bevis på det...
Därför har jag tagit bort en del, då slipper jag stress i alla fall.

Men vi kör på det här få se ;)


Köpte även en tidning idag, mest för att jag fastnade för en av rubrikerna. Gissa vilken!
Rätt svar: Hej då PMS! Men jag tror ni gissade rätt på en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar