söndag 27 februari 2011

Söndag!

Vilken härlig dag det var igår, underbart väder!
Provade även en ny vagn till Pålle. En speedcart, tror jag det stavas. Som en tävlingsvagn, men lite tyngre bara. Skitskoj! Lite häftigt att låtsas att man är på banan :)

Mina planer som jag hade för montén har sinkat sig... Tyvärr! Men jag har endast tävlat på en travbana 1 gång i mitt liv och då var det i galopp. Jag var 15 år... Så det var 17 år sedan.
Hon som höll i montékursen tyckte att jag kunde träna mer på banan tillsammans med henne för att kunna veta hur jag ska lägga mig i spår och sådant. Och jag måste ju hålla med om att det låter bra att få träna ordentligt i lugn och ro, även om det grämer mig att jag inte är världsbäst på tre månader, TYPISKT mig ;)
Så det blir troligen till hösten eller om ett år jag kommer att ta licensen. Typiskt mig är också att jag ger upp alltför lätt. Får jag inte det jag vill ha NU så får det vara. Hmm...
Jag har fått för mig att jag måste vara världsbäst på allt som jag ska göra, annars är jag dålig!
Lite enerverande...

Nu lite lunch i magen och snöskottning!
Hörs snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar