söndag 20 februari 2011

Söndagkväll


Nu sitter jag här och avrundar söndagen med en kopp te, helt magiskt gott!

Har sett Solsidan... Och blir lite stressad samtidigt som jag känner igen mig i mängder.
Att jag bara ger mig och säger OK, som killen gör mot den där Dorsinkillen, jag blir galen just för att jag känner igen mig!
Jag känner igen mig i situationen om att en personlig tränare nog inte skulle vilja vara personlig tränare till mig... Jag skulle skrika tillbaka minst lika mycket som hon gjorde.

Det känns så typiskt mig, att inte kunna säga vad jag tycker och tänker hela tiden, utan bara vid vissa tillfällen med vissa personer. Som om att vissa personer är mer värd än mig i att tycka, veta och känna saker. Knäppt!? Javisst!


Från det ena till det andra...

Jag har haft en underbar dag. Det var ju såå mycket varmare ute, så jag och Pålle höll oss ute på en ridtur i två timmar :)

En del pratar om yoga eller meditation... Jag skaffade en häst! Lycka :)
Imorgon, måndag gäller:
- Jobb... 7,30- 16,45
- Lunchpromenad :)
- Något mer, hoppas jag!

1 kommentar:

  1. Hej!!! Tack så heeeemskt mycket för presentkortet! Jag blev superglad! Har bara haft lite mycke runtomkring mig för att ha hjärna att tacka i tid... Ska bli kul att fynda på knuten! Verkligen jättesnällt, hade du inte behövt!

    SvaraRadera