onsdag 16 februari 2011

Torsdag


Vill visa vad jag fick utav kompisen jag hälsade på i förrgår.

Ett tyg som hon kände att hon inte skulle använda. Tycker det skulle passa utmärkt som en väska. Men det finns ju andra saker också...
Skulle nog ta tag i mitt sybord idag och rensa undan. Har ju en tendens att påbörja, påbörja, men aldrig avsluta mina projekt.
Pepp till mig, ta tag i sakerna nu! ;)
Torsdagen innebär:
- Elda i kamin.
- Röja undan på sybordet
- Städa huset inför kalas i helgen
- Mocka både hos hästar och kaniner, men det var ju redan gjort, heja!
- Grubbla hur i helafriden jag ska kunna bli nöjd med rubriken/fotot på bloggen...
- Beställa efter en ny ridhjälm, eftersom skärmen på min är "bortskallad".
- Kolla upp present till min far!
- Och säkert hundra andra saker som jag ska irra omkring med ;)

2 kommentarer:

  1. Yay! Är det Mys-kalas eller Mys kalas i helgen? I vilket fall som helst vill vi komma och fira. Om vi får. =)

    /Din pussgurka

    SvaraRadera
  2. Skönt med en lista! Jag älskar att skriva listor och bocka av. Hjälper mig att prioritera. Annars kan jag mest vimsa runt.

    SvaraRadera