söndag 27 februari 2011

Sprungit!


Har faktiskt varit ute och sprungit, det ni!
Det gick segt från början, men det går alltid lättare efter ungefär halva vägen :)
Det är bara att hoppas att jag kommer ihåg känslan till nästa gång jag får ett infall, att det faktiskt är en bra känsla i både kropp och knopp.
Det är ju inte bara Pålle som ska träna, jag kan faktiskt röra på mig också, eller borde röra på mig kanske blev rättare skrivet.
Känns lite halvfjantigt att skriva sånt här när man inte är världsbäst på det, men men, jag provade en sån där dryck: Gainomax, jordgubb. Och den smakar otroligt gott, blev riktigt överraskad.
Har gjort nästan allt som stod på listan jag skrev för en vecka sedan, förutom styrketräningen på torsdagen (glömde att jag istället skulle springa 1,5 timme med mina döttrar på ridklubben) Och idag blev det varken ridning eller körning med Pålle. Min far for ut med honom istället på en lugn promenad, vilket jag tror är bra. Jag har en tendens att vilja köra lite snabbare, är lite fartgalen när det gäller hästar (men åkrädd när det gäller annat). Pålle måste få ta igen sig utimellan också.
Imorgon ny vecka... Måste grunna på en ny "lista", veckomatsedel och annat komihåg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar