onsdag 9 februari 2011

Onsdag

Sådär ja, har nu kollat in tradera. Håller tummar att jag kanske får en kofta och en kostymväst till ett bra pris. Tiden går ganska snabbt när jag sitter framför den sidan. Det var ett halvår sedan jag var in och tittade där.
Här är det plötsligt svinkallt och mina knän skakar och är blå. Brr!
Som picken över i:et, grädden på moset eller rumpan på sitsen så är jag ganska säker på att det är förkylning på G. Både jag och yngsta bruttan snorar. Men, men sån skit går ju över!

Är nöjd över de saker som jag åstadkommit idag.

- Kom ihåg att dra ner soptunnan till vägen

- Dammsugat

- Skurat ur skafferiet

- Förberett middag åt gubben & barnen

- Varit glad... Joo, jag har faktiskt varit det ;)

1 kommentar:

  1. Lycka till med auktionerna! Du budar väl inte förrän slutminuten, för att inte trissa upp priset i förväg? :)

    SvaraRadera